2013. június 6., csütörtök

2. Rész:



 Másnap Csenivel együtt mentünk suliba. Amikor felszálltunk a buszra, láttuk Ricsit.
- Cseni te ismered Ricsit, nem?
- Igen :D
- És beszéltél már vele sokat?
- Igen :D
- Oké.. *odamegyek a busz végéhez* találj ki egy beszélgetést Ricsivel. Csak beszélj beszélj beszélj beszélj és majd hirtelen említs meg engem. Rendicsek?
- Hát jó. De nem tudom, hogy mi legyen a téma :/
- Hmm.. kérdezd meg, hogy ők mikor írják meg az évkezdő dolgozatot! :D
Cseni odamegy Ricsihez:
- Szia Csenge! :)
- Helló :)) hallod Ricsi, ti mikor írjátok az évkezdő dogákat?
- Uhh hát nemtudom..
- Még mi sem tudjuk! :/ Emm, ha már ittvagyunk a sulinál: be szeretném mutatni neked Rékát.
- ??
- Az új tanuló az osztályomból.. :D
Odamegyek.
- Szia Ricsi! Örülök, hogy beszélünk :D
- Rékaa.. csini vagy.. :) :D
- Oh köszi.. :)
- És milyen a suli? Hogy tetszik?
- Hát öhm.. Tetszik, minden jó, csak pár osztálytársam csinálja az eszét velem: "új tanuló juuuuj"
- Igeen tudom.. vannak ilyen degeneráltak :d
Leszálltunk a buszról.
- Figyi én megyek a büfébe venni valami kaját.. ma nem reggeliztem mert elaludtam >.< ti kértek valamit?
- Nem :D- mondtuk együtt Ricsivel.
- Okés ;)
Mikor beértünk a suliba, Ricsi arra ment amerre én.
- Ööm, neked nem a folyosó másik oldalán van az osztályod?
- De.. csak gondoltam nem gond ha kicsit benézek :D
- Oh.. nyugodtan :)
 Mikor beérünk az osztályba, lepakoltuk a cuccainkat, és elkezdtünk beszélgetni.
- Nézzétek Ricsi bek*rvázott :D- mondta Sanyi.
- Ha kicsit jobban megismernéd egész nap vernéd a f*szod egy ilyen lány miatt ;)
- Sanyi.. ma nem így udvarolnak :D Ricsi pacsii :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése