2013. június 7., péntek

3. Rész


 Sanyi ezután már hozzánk se szólt. Amikor becsengettek, Ricsi elment az ő osztályába. Bejött a tanár. Cseni megkérte, hogy üljön mellettem. Szinte egész órán hülyéskedtünk, beszélgettünk, telefonoztunk. Amikor kicsengettek, Ricsi rohant az osztály elé.
- Gyere egy kicsit! ;)
Lemegyünk az udvar végébe, és azt mondja:
- Nem akarnál lógni egy napot a suliból? :D
- Hát jó lenne.. de nem tudom mit mondjak a lógás előtt, és után! :s
- Semmit ne mondjunk. Csak lépjünk le! :)
- Hát nem is tudom.. :s
- Kérlek naa.. tök jó lesz, meglátod :)
- Öhm.. izéé.. hát jó! :D
Felmentünk az osztályunkba, és a cuccokkal kirohantunk a suliból ahol senki sem látott.
- Írok egy SMS-t Cseninek hogy elmentünk :D
Az SMS:
"Csenii :DD leléptünk a suliból Ricsivel >< nem tudom, hogy hova akar vinni, de aztmondta hogy tök jó lesz *-*"
- Na és megtudhatom, hogy merre megyünk? :D
- Hát hova szeretnél menni? :)
- Hát izéé.. McDonald's? KFC? Pizza? Fagyis? Vagy deszkázás? :D
- Hmm.. deszkázás és fagyi jó lesz? :D
Hazamentünk a deszkánkért. Hirtelen csörög a telefon. Ricsi hívott:
- Rékuu szia:DD na hol tali? ;)
- Hali:) a központ melletti parkban jó? :)
- Igen ott jó lesz. Na szia:))

Elindulok. Kb. 10 perc volt ameddig odaértem. Egyszer csak valaki hátulról megölel.
- Azta Ricsi de megijesztettél :DD
- Bocsi nem akartam ;)
- Semmi baj. Amúgy nem mondtam el még valamit..
- Mit? :O
- Nem nagyon tudok deszkázni.. >.<
- Semmi baj.. :) megtanítalak majd:D
- Oké, köki c:
Nagyon jó volt deszkázni. Hülyéskedésből a cipőmet is levettem.. :D
- Azta, hogy te mekkorát ugrasz :O
- :))
- Én el nem engedem a deszkámat.. >.<

- Engedd el nyugodtan, majd én foglak, hogy ne ess el :)

- Ohh.. :)


A deszkázás után elmentünk fagyizni.
- Milyen fagyit kérsz?- kérdezte Ricsi.
- Vanilia-caramellest. Na de várj! Én fogom kifizetni >.<
- Dehogy is! Hagyd rám, légyszi ;)
- Jólvan.. de csak mert szépen nézel rám :DD kövi esetkor én fizetek ;P
- Megbeszéltük :D
*megkapjuk a fagyit*
- Tudod.. nagyon aranyos tőled ez.. :)
- Hát igen.. csak azoknak vagyok ilyen akiket szeretek.. :)
- Szóval.. szeretsz? :O
Megcsókol..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése