2013. június 6., csütörtök

1. Rész
Sziasztok manók.! ^^
Ez a blog egy kitalált történet. Azért jött létre, mert szerettem volna írni valamit, amit többen is szívesen elolvasnának.





Nyár van.
Minden tökéletes. Egy ideig... mert sajnos ősztől sulit váltok. :/
A nevem Réka, 15 éves tini vagyok. Kedvenc zenefajtám a dubstep, számtalan kedvencem van. Kedvenc színem a fekete és pink.
 Cseni, a legjobb barátnőm abba a suliba jár, amibe én megyek 9.-től. Mondjuk a suliváltás nem annyira rossz [meg lehet szokni] csak nehéz lesz: új tanárok, új osztálytársak, új folyosó, új szabályok... kiég a retinám...
Csenivel a nyár eszméletlen jó! Minden ami az ő ötlete az csodás!
 Ééééés eljött az ősz...
Mikor bementem az iskola kertjébe, már éreztem valamit. Valami nagyon különöset. Megismertem az új osztályfőnököt, és már össze is barátkoztam pár gyerekkel.
 Amikor bementünk az osztályba, láttam az új osztálytársakat. A beszéd végén, megismertem vicces, kedves, és nem túl aranyosan viselkedő embert.
- Te vagy az új lány nem?- nevette el magát.
- Iiigen én vagyok...- mondtam kétségbeesetten.
- Hát a beszéded alapján nem lehetsz valami százas tanuló! :'D- mondta.
- Sanyi hagyd békén Rékát légyszíves...
Csenivel kimentünk a teremből.
- Huuh! Köszi, hogy segítettél. Nem valami kedvesek..
- Hát igen.. majd megszokod őket. Ha megszoktad egyedül is elbírnál velük. Gyere! Körbevezetlek!
Elindultunk a suliba szerte-szét.
- Ez itt a tanári.. Ide kell jönnöd ha egy tanárral beszélni szeretnél. Itt pedig a kisudvarra tudsz lemenni. Bal oldalon a sarkon a lépcsők...
Cseni csak modta, mondta, mondta az adatokat, de én mással voltam lefoglalva. Egy fiút láttam a folyosón... Mikor ránéztem, ő is rámnézett.
- Réka te figyelsz? Réka! Van otthon valaki? Juhúúúúú ._.
Én csak néztem, és néztem, és néztem. Mosolyogni kezdtem.
- Na de Réka... szerelem első látásra? Tényleg? Komolyan?
A fiú bement az osztályába.
- Cseni! Nem tudod mi a neve?
- Persze, hogy tudom! Innen mindenki ismeri. Igazi celeb. Ricsi a neve, teljesen jófej.
- Ahha. És hány éves?
- Ha jól hallottam 15. Na gyere, nézzük már végig legalább a következő 2 folyosót! Ne nézz csak arra amerre mutatok! Nehogy megint leakadj valakin... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése