2013. június 8., szombat

6. Rész
http://www.youtube.com/watch?v=Rj9p3xDkFWo

 Másnap amikor felkeltünk, a többiek hazamentek, én Ricsivel elindultam boltokba.
- Amúgy, mit keressünk a boltokban? :D
- Superman-es pólót, baseball dzsekit, és vans cipőt:o3♥
- Okés:)
A boltokban csak nézelődünk, és hirtelen találtam női superman-es pólót.. :o
- Ricsi néééézd találtam ><
Megvettem. Kerestem hozzá egy rövidnacit, vagy cicanadrágot.. :D
Később, megtaláltunk mindent ami kellett. Helyben, amikor megvettük, át is öltöztünk azokba. Csináltunk
képet is♥










Kicsit kajásak lettünk, ezért mentünk a KFC-be:D

- Réka, nem akarnád, hogy menjünk biciklizni? :D
- De, nagyon jó lenne :)
- Okés :3 jövök érted 20 perc múlva:D
- Rendben, szióka:*
- Szia:) *megcsókol*


Úgy is volt. Elindultunk egy oltári nagy parkba bicajozni♥



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése